Privacy policy
Privacybeleid ONIFAE
Versie 0.1 Deze pagina is voor het laatst aangepast op 01/2025
Wij zijn er van bewust dat u vertrouwen stelt in ons. Wij zien het dan ook als onze verantwoordelijkheid om uw privacy te beschermen. Op deze pagina laten we u weten welke gegevens we verzamelen als u onze website gebruikt, waarom we deze gegevens verzamelen en hoe we hiermee uw gebruikservaring verbeteren. Zo snapt u precies hoe wij werken.
Dit privacybeleid is van toepassing op de diensten van ONIFAE. U dient zich ervan bewust te zijn dat ONIFAE niet verantwoordelijk is voor het privacybeleid van andere sites en bronnen. Door gebruik te maken van deze website geeft u aan het privacy beleid te accepteren.
ONIFAE respecteert de privacy van alle gebruikers van haar site en draagt er zorg voor dat de persoonlijke informatie die u ons verschaft vertrouwelijk wordt behandeld.
Ons gebruik van verzamelde gegevens
Gebruik van onze diensten Wanneer u zich aanmeldt voor een van onze diensten vragen we u om persoonsgegevens te verstrekken. Deze gegevens worden gebruikt om de dienst uit te kunnen voeren. De gegevens worden opgeslagen op eigen beveiligde servers van ONIFAE of die van een derde partij. Wij zullen deze gegevens niet combineren metandere persoonlijke gegevens waarover wij beschikken.
Communicatie Wanneer u e-mail of andere berichten naar ons verzendt, is het mogelijk dat we die berichten bewaren. Soms vragen wij u naar uw persoonlijke gegevens die voor de desbetreffende situatie relevant zijn. Dit maakt het mogelijk uw vragen te verwerken en uw verzoeken te beantwoorden. De gegevens worden opgeslagen op eigen beveiligde serversvan ONIFAE of die van een derde partij. Wij zullen deze gegevens niet combineren met andere persoonlijke gegevens waarover wij beschikken.
Cookies Wij verzamelen gegevens voor onderzoek om zo een beter inzicht te krijgen in onze klanten, zodat wij onze diensten hierop kunnen afstemmen.
Deze website maakt gebruik van “cookies” (tekstbestandjes die op uw computer worden geplaatst) om de website te helpen analyseren hoe gebruikers de site gebruiken. De door het cookie gegenereerde informatie over uw gebruik van de website kan worden overgebracht naar eigen beveiligde servers van ONIFAE of die van een derde partij. Wij gebruiken deze informatie om bij te houden hoe u de website gebruikt, om rapporten over de website-activiteit op te stellen en andere diensten aan te bieden met betrekking tot website- activiteit en internetgebruik.
Doeleinden We verzamelen of gebruiken geen informatie voor andere doeleinden dan de doeleinden die worden beschreven in dit privacybeleid tenzij we van tevoren uw toestemming hiervoor hebben verkregen.
Derden De informatie wordt niet met derden gedeeld met uitzondering van webapplicaties welke wij gebruiken ten behoeve van onze webwinkel. Hieronder valt o.a. het WebwinkelKeur beoordelingen systeem. Deze gegevens zullen enkel gebruikt worden ten behoeve van het doel van de betreffende applicatie en zullen niet verder verspreid worden. Verder kan in enkele gevallen de informatie intern gedeeld worden. Onze werknemers zijn verplicht om de vertrouwelijkheid van uw gegevens te respecteren.
Veranderingen Deze privacyverklaring is afgestemd op het gebruik van en de mogelijkheden op deze site. Eventuele aanpassingen en/of veranderingen van deze site, kunnen leiden tot wijzigingen in deze privacyverklaring. Het is daarom raadzaam om regelmatig deze privacyverklaring te raadplegen.
Keuzes voor persoonsgegevens Wij bieden alle bezoekers de mogelijkheid tot het inzien, veranderen, of verwijderen van alle persoonlijke informatie die op moment aan ons is verstrekt.
Aanpassen/uitschrijven dienst nieuwsbrief Onderaan iedere mailing vindt u de mogelijkheid om uw gegevens aan te passen of om u af te melden.
Aanpassen/uitschrijven communicatie Als u uw gegevens aan wilt passen of uzelf uit onze bestanden wilt laten halen, kunt u contact met ons op nemen. Zie onderstaande contactgegevens.
Cookies uitzetten De meeste browsers zijn standaard ingesteld om cookies te accepteren, maar u kunt uw browser opnieuw instellen om alle cookies te weigeren of om aan te geven wanneer een cookie wordt verzonden. Het is echter mogelijk dat sommige functies en –services,op onze en andere websites, niet correct functioneren als cookies zijnuitgeschakeld in uw browser.
Vragen en feedback We controleren regelmatig of we aan dit privacybeleid voldoen. Als u vragen heeft over dit privacybeleid, kunt u contact met ons opnemen:
ONIFAE info@onifae.nl
Bestelling
Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
De gemiddelde levertijd bedraagt 6-10 dagen. Onze producten worden namelijk direct vanuit de leverancier naar jou verzonden. Door dit unieke businessmodel kunnen wij enorm besparen op opslag- en transportkosten en kunnen wij de producten tegen een lagere prijs aanbieden dan de concurrent en de verzendkosten voor eigen rekening nemen.
De verwachte levertijd is voorbij, waar blijft mijn bestelling?
In 99% van de gevallen worden de bestellingen binnen de verwachte levertijd geleverd. Helaas kan het weleens voorkomen dat een bestelling in het leveringsproces vertraging oploopt. Klik hierom de de status van je bestelling checken.
Heb je 3 dagen na de verwachte levertijd nog niets ontvangen? Neem dan even contact met ons op.
Ik mis een aantal producten bij mijn bestelling, hoe kan dat?
Omdat we werken met verschillende leveranciers kan het zo zijn dat producten afzonderlijk van elkaar verzonden worden.Als er itemsuit je bestelling ontbreken ontvang je deze doorgaans na 2-3 dagen.
Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten van de bestelling nemen wij voor eigen rekening.
Levering
Waar vind ik mijn Track en Trace code?
De track & trace-code kun je vinden door op deze link te klikken
De Track en Trace code geeft geen informatie aan, hoe kan dit?
Vanaf het moment dat je pakketje is aangekomen bij het postorderbedrijf is de Track en Trace informatie beschikbaar. Hou er rekening mee dat er enige vertraging tussen kan zitten.
Mijn pakket staat als geleverd maar ik heb niks ontvangen?
Als je pakket als geleverd staat, maar je het niet hebt ontvangen, controleer dan even bij je buren of huisgenoten/familieleden. Helaas kunnen er soms fouten gebeuren en wordt een pakket per ongeluk op het verkeerde adres bezorgd, ook al klopt het adres op de bestelling. Kun je het pakket nergens vinden? Neem dan gerust contact met ons op via info@onifae.com
Wat is de verwachte levertijd van mijn bestelling?
Hartelijk dank voor je bestelling!
De huidige verwerkingstijd voor je bestelling bedraagt 6 tot 10 werkdagen. Wij werken nauw samen met onze leveranciers om je bestelling zo snel mogelijk te laten verzenden.
Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een e-mail met een track & trace-code, zodat je de levering kunt volgen en altijd op de hoogte bent van de status van je bestelling.
Let op: Vanwege wereldwijde vertragingen in de logistiek kunnen sommige zendingen langer onderweg zijn dan normaal. Wij waarderen je geduld en begrip in deze uitzonderlijke omstandigheden.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Helaas, zoals vermeld tijdens het afrekenproces en in onze orderbevestigingen, kunnen wij bestellingen vaak niet annuleren. Omdat wij streven naar een snelle verwerking en bestellingen direct worden vastgelegd in ons systeem zodra ze geplaatst zijn, is annuleren soms niet mogelijk.
Om te bepalen of jouw bestelling nog geannuleerd kan worden, verzoeken wij je contact met ons op te nemen via info@onifae.com.
Als wij de bestelling niet kunnen annuleren en je besluit om artikelen te retourneren, ben je verantwoordelijk voor de retourkosten.
Ruilen en retourneren
Ik ben niet tevreden over mijn bestelling, kan ik deze retourneren?
Ja. Je kunt iedere bestelling binnen 14 dagen aan ons retour sturen zonder opgaaf van reden.
Ik wil een artikel retourneren, wat moet ik doen?
We hopen dat je blij bent met je aankoop bij ONIFAE, maar mocht je toch iets willen retourneren of ruilen, dan helpen we je daar graag mee.
Stap 1: Retour of ruiling aanmelden
Stuur een e-mail naar info@onifae.com met je ordernummer en geef aan wat je wilt retourneren of ruilen. Onze klantenservice staat klaar om je te adviseren en te begeleiden in het proces.
Stap 2: Artikel terugsturen
Zodra je retour of ruiling is goedgekeurd, ontvang je van ons het retouradres en verdere instructies. Stuur het artikel binnen 7 dagen terug, en bewaar altijd een verzendbewijs met track & trace. De verzendkosten voor retourzendingen zijn voor eigen rekening.
Let op: zonder vooraf contact met ons op te nemen kunnen wij retourzendingen niet in behandeling nemen. Retouren naar het afzendadres op het pakket worden niet geaccepteerd.
Stap 3: Terugbetaling of vervanging
Zodra wij je retourzending hebben ontvangen, controleren wij het product binnen 3 tot 5 werkdagen. Als alles in orde is, sturen we een vervangend artikel of starten we de terugbetaling. Je ontvangt hiervan altijd bericht per e-mail.